A levelben szerepelt a debrecen.hu, mint domain, aminek DNS szerint az
MX-e mx-in.debrecen.hu (193.6.184.23).  Nem irtad, igy csak
feltetelezem, hogy ezt hasznalod az SMTP beallitasoknal.

Azt irod SMTP+SSL, ez a 465-os portra utal, de ezen nem biztosit
szolgaltatasokat a szerver, igy szerintem STARTSSL -re gondolsz, amikor
a plain text kapcsolatbol a STARTSSL parancs hatasara varazsolodik
titkositott kapcsolat.  A 25-os port ugyanis elerheto es bzitosit
szolgaltatasokat.
[...]
Szoval az elso gondolatom a fenti volt.  Aztan kiprobaltam kezzel is.  A
465-os porton nem valaszol semmi, a 25-oson pedig semmilyen
titkositasnak tuno optio nincs:

Ezt azért egy kicsit árnyalnám. Ismeretlen szolgáltató esetén általában rá szoktam próbálkozni az adott szolgáltatást nevével ellátott aldomainre (jelen esetben smtp.debrecen.hu), és általában be szokott válni a dolog. Látszólag most is ez a helyzet, más ip-re mutat, mint a bejövő mx, és ezen még a 465-ös porton is működik szolgáltatás - igaz self-signed tanúsítvánnyal. Én inkább erre gyanakodnék, mint hiba - tehát valószínűleg az újabb outlook kérdés nélkül utasítja el az általa nem megbízhatónak ítélt tanúsítványt. Bár azért gyanús, hogy erről legalább figyelmeztetni szokott.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu