2016.03.29. 6:44 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>A Neptun e-naplóval kapcsolatos kérdéseket
Ez a KRETA lenne, amire 1 milliardot koltottek?
Honnan lehet letolteni, vagy csatlakozni, megnezni, stb.

>Személy szerint másfél éve kínlódok a rendszer kezelésével,
1,5 eve?
Meg egy eve sincs, hogy megvette az allambacsi.
Valaki rakjon mar rendet a fejemben.

Korábban a Twinnet kft. forgalmazta, az iskola ahová kerültem megvette már korábban és a fiókban hevert. Az előző tanév második részében feltöltöttem adatokkal, tanár, órarend, termek, tanmenet, gyerekek.... stb. Aztán az állam átvette és regisztráció után ingyenessé tette a továbbiakban. A pedagógusok a rengeteg elfoglaltságra hivatkozva be sem léptek a rendszerbe egy-két kivételtől eltekintve. Az idei tanévben órarendkészítésnél elfelejtettek bontani osztályokat és tantárgyakat így foltozgatom a rendszer adatait folyamatosan, ami rengeteg munka, mert nem mindig sikerül úgy megcsinálni, hogy stimmeljen. Ráadásul a szöveges értékelés példamondatait egyenként kellene felvinni mert nincs sablon hozzá. A második félévben továbbra sem látom sok tanár pozitív hozzáállását. Ezért van, hogy kínlódom vele.
:-)

--
       Tápai Tamás
      rendszergazda