From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Tápai Tamás
Sent: Tuesday, March 29, 2016 8:57 AM
To: moln...@afg.hu; Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: neptun enaplo android app

2016.03.29. 6:44 keltezéssel, Molnár Péter írta:
> Hello!
> Ez a KRETA lenne, amire 1 milliardot koltottek?
> Honnan lehet letolteni, vagy csatlakozni, megnezni, stb.

> 1,5 eve?
> Meg egy eve sincs, hogy megvette az allambacsi.
> Valaki rakjon mar rendet a fejemben.

Korábban a Twinnet kft. forgalmazta, az iskola ahová kerültem megvette már
korábban és a fiókban hevert. Az előző tanév második részében feltöltöttem
adatokkal, tanár, órarend, termek, tanmenet, gyerekek.... stb.
Aztán az állam átvette és regisztráció után ingyenessé tette a továbbiakban. A
pedagógusok a rengeteg elfoglaltságra hivatkozva be sem léptek a rendszerbe
egy-két kivételtől eltekintve. Az idei tanévben órarendkészítésnél
elfelejtettek bontani osztályokat és tantárgyakat így foltozgatom a rendszer
adatait folyamatosan, ami rengeteg munka, mert nem mindig sikerül úgy
megcsinálni, hogy stimmeljen. Ráadásul a szöveges értékelés példamondatait
egyenként kellene felvinni mert nincs sablon hozzá. A második félévben továbbra
sem látom sok tanár pozitív hozzáállását. Ezért van, hogy kínlódom  vele.
:-)

--
        Tápai Tamás
       rendszergazda