> Mert egy notebookon amit hordoznak erre-arra, nem biztos hogy a
> megfelelő időnként közhálóra kerül a kms aktiválás fenntartásához.

Én még erre is azt mondom, hogy jó eséllyel a kedves kolléga munkára kapta a
laptopot, aminek az is a része, hogy RENDSZERESEN meglátogatja a gép az
intézményi hálózatot is. Fél évig kihúzza ha nem kap közhálót. Fél év alatt
ha az a gép nem jár az intézményben, akkor már gyanús, hogy nem-e véletlenül
XY tanárnéni/bácsi Gipsz Jakap nevű egyetemista csemetéje használja...

A legjobb poén nálam az volt amikor meg merte kérdezni, hogy az iskolai
használatra gépet odaadta a fiának ideiglenesen, és nem-e tudnánk adni neki
másikat amit ő használna. No comment :)

Zsolt