2016.04.06. 12:42 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!>
>suliban már fél éve? Erre mondja, hogy dehogynem, még a minősítését is
> azzal csinálta pár hete.
>Erre mondom, hogy akkor pedig be kellett volna aktiválódnia a
> netről. Ja, a netről? Arra nem léptem fel...
Az aktivalas nem tortenik meg minden iskolai NET-re lepeskor.
Tehat ha egy laptopot ritkan hoznak be, akkor az aktivalast a scripttel erdemes "eroltetni".
A MAK kulcsok esztelen hasznalatat sajnos nem fogod tudni megvaltoztatni.
A sok esztelen kollega miatt.
:((
A tobbezer intezmenybol ezen a listan alaig 700-an vannak maximum.
Szoval sok-sok rendszergazdahoz ez bizony nem jut el.
Udv:
Peter
Azért ha mikor bejön reggel és rácsatlakozik a wifire, akkor mire megy haza, addigra simán beaktiválja magát közreműködés nélkül, különösen mikor már lejárt a grace period. Amúgy még simán ellett volna vele, csak már megunta, hogy mindig átállítja a szép háttérképét feketére... :) No comment, vannak akik még a bekapcsológombot is félve nyomják meg. A MAK kulcs esztelen használatát úgy lehetne esetleg csökkenteni, ha lenne valami néhány soros értelmesen elmagyarázott összefoglaló írás ami elmagyarázná hogy melyik mire való. Nálunk 1-2 kivételtől eltekintve minden KMS-el megy, bár amikor érettségi előtt 2 nappal visszadobja az aktiválást akkor nincs más lehetőség, feltéve ha az is nem akkor telik be.
GyL