2016.04.14. 9:50 keltezéssel, Pasztor Birka írta:
Üdv!

Van erre bárkinek bevált módszere, hogy lehet laptopot használhatóan
elhelyezni a tanteremben?
(elzárhatónak kell lennie)

Eddig azt a megoldást alkalmaztunk, hogy a tanári asztalban
kialakítottunk egy kihúzható fiókot illetve egy külön kis szerény került
kialakításra ugyanúgy kihúzható fiókkal.
De mivel mindenkinek más a kényelmes a kedves kollégák mozgatják a
laptopot, + a kihúzás miatt a kábelek mozognak mindezek bizonyos idő
után a kábelek (esetenként pl. maga a hang- foglalat meglazulását )
megtörését okozza.
A kábelcsere a papírmunka miatt  (megrendelők írása, annak elbírálása
...) eléggé hosszadalmas tud lenni.
Ez egy eléggé mindenki számára kellemetlen folyamat...

Az oktatástechnikus kollégám kitalálta, hogy rögzítsük a laptopokat és a
fiók ne legyen kihúzható rögzítsük le legyen sima polc.
Erre a karbantartóval karöltve 4 csavarral fogatták le. Jobb és bal
odalon szinte nincs hely a sok csatlakozó, DVD miatt. Hátul meg nem
lehet rögzíteni hiszen akkor a kijelző dőlésszögét nem lehet állítani.

(Íme http://kepfeltoltes.hu/160414/WP_20160414_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez a tuti rossz megoldás mehetne a face-re elrettentésnek. Szerintük ez
így jó nem (alig) tud mozogni a latop)

Nekem semmi jó megoldás nem jut eszembe, hogy üzembiztosan,a lehető
legoptimálisabban lehetne használni...

Én arra hajlok a legjobban, hogy fix jól lerögzített végpontok (hang,
VGA, usb) kellenének a szekrényben és csak valamilyen toldókábel az, ami
mozogna. (ezt olcsóbb cserélni min a 15 m-t)
Nem a laptopot rögzíteni hanem a csatlakozókat, ami a laptopba megy
(bár így még a laptop belső csatlakozói sérülhetnek)

Erre szeretnék ötleteket kérni, kinek mi vállt be a legjobban!

Mi a jó magasság a laptopnak a szekrényben?

(Álló munkához mi a jó magasság, ezen is mindig vita van)

Szuper lenne ha tudnátok képet feltölteni a jó megoldásról!

Előre is köszi!

A legjobb megoldás egy normális dokkolható laptop kulcsos dokkolóval:) Jójó tudom közoktatás, én sem gondoltam komolyan...:(

Lehetőségekhez képest szerintem is a szekrényt lehetne "dokkolónak" használni, azaz toldók a kábelre, esetleg léteznek ilyen usb-s portbővítők meg ilyenek(usb3 kell hozzá), arra kötni mindent és akkor csak annak a kábelét kell cserélni, ha úgy alakul.

--
Alaksza Balázs