Üdv Mindenkinek!

> Eddig azt a megoldást alkalmaztunk, hogy a tanári asztalban kialakítottunk
> egy kihúzható fiókot illetve egy külön kis szerény került kialakításra
> ugyanúgy kihúzható fiókkal.

Mi a tanári asztalokat cseréltük olyanra, amiben nagyjából elfér asztali gép,
erősítő, crt monitor (kb. 10 éve készültek), de éppen akár notebook is. Ahol
igényelték, ott pulpitus-szerű kialakítás lett. Ha jól rémlik ~20 eFt (asztal)
~16 eFt (pulpitus) költsége volt. A projektor, interaktív tábla, hálózat, stb
kábelek az asztalban végződnek, sőt, áramot is onnan kapnak. A vga/hdmi, utp,
bent egy kb. 1m hosszú toldóval kapcsolódik a géphez - amit írtál Te is.

Azért írtam le, mert sok helyen nincs mód plusz asztalra. A régi tanári
asztalt, amelyet pedig csak felületként használtak, újra lehetett cserélni.
Tartósnak tűnik, mert szándékos rongálástól (egy kolléga feltépte az egyik
ajtót), illettve a pulpitus kezdeti tervezési hibából eredő sérüléstől
eltekintve nem nagyon van bajuk. Ha valahol ragaszkodtak a régi asztalhoz
(inkább előadókban) ott a pulpitus volt a nyerő.

Ja, nem bolti, saját terv alapján gyártattuk le.

Üdv: Fodor Zsolt