Kicsit OFF: Lenne egy kérdésem az office és az érettségivel kapcsolatosan. Ti még office 2003-al érettségiztek, mert amit én kaptam az infos tanáron érettségis előzetes szoftver listát egyedül ofice 2013 van, viszont nálunk meg office 2010-en tanultak. Ilyenkor mi a teendő?

Köszönettel,
Papp Bence
OFF Vége