Azon fog érettségizni, amit tanult, nekem ez nem kérdés.
A listát kitöltése különben is csak ajánlat a problémák elkerülése
végett, mi mindig, kitöltetjük, és a diák odaírja, hogy office 2003, azt
az infot kaptam, a lista arra kell, hogy ezekkel a programokkal
készítették, tehát ezekkel 100%-ig meg lehet csinálni, de ez nem azt
jelenti, hogy mással nem.
De ez saját vélemény.

Évek óta rendre előkerül itt a listán is ez a téma. A lista középszinten ajánlás, attól a vizsgaszervező eltérhet saját felelősségre. A felelősség arra vonatkozik, hogy meg lehessen oldani a feladatot az adott szoftverrel. Úgy emlékszem az office 2010 sosem szerepelt a listában. Mi 2003-ról arra tértünk át (5-6 éve), azóta is azt használjuk, azon érettségiznek a diákok, és eddig egy évben sem volt probléma vele.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu