2016.05.25. 10:39 keltezéssel, Peter Molnar írta:
Hello!
>Kipróbáltam a SuperBackup -ot.
>Appokat egyesével ment/telepít és ha jól értem a kérdező
>kötegelt/batch telepítést szeretne... amit elindít és felmegy
>beavatkozás nélkül minden amit szeretne.
Pontosan.
Jelenlegi allapot szerint a google beepitett mentese telepit minden alkalmazast automatikusan.
De ez nem az apk fájlokat menti, hanem a linkeket a play store-ban, amit aztán a factory reset után elindít a telepítő. Viszont a play store-ban mindíg csak a legfrissebb alkalmazás van, nem az a verzió ami korábban jól működött. Gyakran előfordul hogy az alkalmazást hozzáigazítják a legújabb android verziókhoz, de a régebbin nem tesztelik megfelelően. Nekem már több alkalmazással előfordult hogy újkorában jól működött aztán frissítette magát egy hibás verzióra. (érdemes a play store beállításainál letiltani az alkalmazások automatikus frissítését)

Sajnos az app-ok beallitasait az se viszi at, de sok indent viszont igen.
Ha tudnam, hogy lehet a google biztonsagi mentest gyari visszaallitas nelkul visszatolteni, akkor ezzel mar elegedett lennek. Persze amig nem jelenik meg valami csucs szuper alklamazas, ami mindent tud.
Udv:
Peter

Itt vannak innovatív megoldások (nem próbáltam):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup
http://www.clockworkmod.com/carbon

https://play.google.com/store/apps/details?id=tw.nicky.FastAppInstall