Hello!

Nos ugy nez ki vegere ertem az otletek kiprobalasanak.

2 változat lett a befutó, egyik se tökéletes.

1. Google rendszervisszaállítás

Előny:
majdnem mindent klónoz, a beállításokat a wifi kódot, stb.
Hátrány:
- kb 20 perc mire mindent visszaállít a rendszer
- sokat kell gepelni (pl be kell jelentkezni)
- az app-ok beállításait nem viszi át
- nem állítja vissza a kihelyezett ikonokat

2. ADB alapú visszaállítás.

Előny:
- gyors mentés és visszaállítás, 2-3 perc alatt tölti vissza a mentést
- az appok beállításait is majdnem minden appnál visszaállítja
minimális finomhangolásra van csak szükség
Hátrány:
- az alapbeállítások közül semmit sem visz át, pl Wifi kód, megjelenítés , tartózkodási hely beállítások.
- ez sem állítja helyre a kihelyezett ikonokat
- ha a diák átálította a hátteret, akkor nem állítja vissza.

Megjegyzés:
Vért izzadtam, mire találtam a tablethez adb drivert, de meg lett.

Nálam végül az adb módszer lett a nyerő, ezzel viszonyleg gyorsan lehet frissíteni a tableteket, ha újabb alkalmazásokat kell felrakni.
--
Udv:
Molnar Peter