A sulix alatt igazából mindegy. 172.16.x.y és bármilyen szám alól
állitgatod. Ha regisztrálod a macadresst akkor biztosan csak azt az ip-t
kapja.  Ha nem akkor ütközhet a hálón valamivel. A fix ip-t beállitod az
AP-n is. Mennie kell. A másik hogy adott hálózaton milyen korlátozást
csináltál. A 172.16.1.* nemregisztrált eszközök alapesetben korlátozás alá
esnek, ha ikyen címről akarod állitani akkor mem is baj ha nem éred el.

Csaba