De lehet kisebb antennát is választani, nem fontos az AC-s. Az biztos olcsóbb...

Kedves Mindenki!
Két, egymástól kb. 200 m-re levő épület közt kellene wifi kapcsolatot létesíteni. (kábelfektetés nem jöhet szóba.)
Optikai rálátás van, a következőre gondoltam:
A két épületben egy-egy router, irányított kültéri antennával wds bridge kapcsolattal. Az egyikben csak egy-két eszköz kapcsolódna hozzá, IP-kamerák, ezeknek a képét szeretnék a másikból látni. TP-Link eszközök közt láttam routereket és antennákat is, amik esetleg szóba jöhetnek nem túl drágán. Ha valaki csinált ilyent, szívesen veszek bármilyen tanácsot, én nem tudom, melyik hatótávolsága elég hozzá.

Kovács Attila
sysadmin
Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium
Miskolc