On 2016-09-26 08:42, Ferenc Bajan wrote:
kapcsolódna hozzá, IP-kamerák, ezeknek a képét szeretnék a
másikból látni. TP-Link eszközök közt láttam routereket és
antennákat is, amik esetleg szóba jöhetnek nem túl drágán. Ha

Valaki(k) mar irta(k): Ubiquiti. 2.4 km-t hidaltam at vele, 5 GHz-n, problema nelkul, kb negyven ember halozati es hang forgalmat vitte at gond nelkul.

En ket parral mentem neki, hogy legyen redundancia is. Ennek kb ot eve, azota is megy.

A tplinken esetleg sporolhatsz par ezer forintot, cserebe valoszinuleg kinszenvedes lesz az eleted, megbizhatatlan megoldast kapsz ami vagy megy, vagy nem. Ha tobb evre leosztod a beruhazasi koltseget, nevetseges szamokat fogsz kapni. Ha beleszamolod az idodet is, amit a kovetkezo evekben a varhatoan nem mukodo tplink hibaelharitasara kell forditanod majd, siman megeri a dragabb megoldas.

udv
adam