Szia!

A vezérlőpult/eszközkezelőben meg kellene nézni az adott eszköz device id és provid-t. (hardverazonosító alatti infó)
pl: PCI\VEN_18xx&DEV_4Exx&SUBSYS_000....&REV_xx

Ha ezt elküldöd egy válaszlevélben, megnézem neked, hogy milyen driverrel próbálkozz.
Esetleg az Everest program is segítségedre lehet.

Üdv!