From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fehér Sándor
Sent: Wednesday, October 12, 2016 9:11 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Nec versa audiovezérlő

Szia!

A vezérlőpult/eszközkezelőben meg kellene nézni az adott eszköz device id és
provid-t. (hardverazonosító alatti infó)
pl: PCI\VEN_18xx&DEV_4Exx&SUBSYS_000....&REV_xx

Ha ezt elküldöd egy válaszlevélben, megnézem neked, hogy milyen driverrel
próbálkozz.
Esetleg az Everest program is segítségedre lehet.

Üdv!