Esetleg powerline adapterekkel is lehetne operálni. Olyan is van amelyik wifi-vel van kombinálva.
http://www.wireless-bolt.hu/9510-powerline-230v

2016.10.12. 21:30 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Sziasztok!

Egy 3 szintes ház földszintjén vagy egy internetszolgáltató wifi-s modemje. A földszinten és az első emeleten nincs is probléma a wifi jelszinttel, azonban a második emeleten már használhatatlanul gyenge a jel (valószínűleg nagyon vastag a két mennyezet, és lehet, hogy a modem antennája sem a legerősebb).

Talán megoldható egy UTP kábel kihúzása az első emeletre, de nem 100% (még nem láttam a helyszínt).

Ha megoldható az UTP kábel elvezetése az első emeletre, akkor én tennék az első emeletre egy wifi-s routert és a probléma megoldva (a szolgáltató wifi-jét valószínűleg kis is lehetne kapcsolni).

Ha viszont nem oldható meg az UTP kábelt elvezetése az első emeletre, akkor ti hogyan oldanátok meg, hogy a második emeleten is legyen wifi?

De az is lehet, hogy egy erősebb antennával szerelt pl. tp-link wifi-s router is megfelelő jelszintet tudna sugározni a második emeletre (ha igen, melyik típus)? Szerintetek?

Veres Sándor