Nálam otthon épp az volt a probléma, hogy túl messze hatott a powerline adapter :)

1 db van otthon nekem ilyenből, mert a másik bedöglött. Mégis ha bedugom a konnektorba, látszik hogy kommunikál, és , néha van rajta internet... Nyilván valamelyik szomszédból, ezek szerint átmegy az adat az utcai kábelen, és 2 villanyórán.

Aztán észrevettem hogy különböző gyártmányok is kommunikálnak egymással, gyári alapértelmezett beállítással...