Sziasztok!

Adott egy gép a tárgybéli alaplappal. Debian 8.6-ot szeretnék rá telepíteni, de nem sikerül. A lemezek partícionálása résznél nem lát merevlemezt, csak a telepítő médiát (USB). A merevlemezek AHCI módban vannak, de ha átállítom RAID módra, akkor sem látja a telepítő. A RAID tömböt az alaplap menüjében simán tudom kezelni (2 db 500 GB HDD). Érdekes, hogy Ubuntu server telepítője látja a lemezeket. Azt azért még sem szeretném telepíteni, egy meglévő debian szerver gép leváltására kellene és félek a kompatibilitási problémáktól. Szóval mindenképpen szeretném, ha debian menne fel.
Mit kellene tennem, hogy sikerüljön a telepítés?
debian-8.6.0-amd64-netinst.iso ezzel próbálkoztam.

--
Üdvözlettel,
Neumayer Béla