Passz, így ezt nem szoktam csinálni, csak tudom hogy lehet.
Kövesd a leírtakat, valószínűleg az lesz a helyes.
Üdv!

2016. 10. 18. 22:49 keltezéssel, Neumayer Béla írta:
A leírás alapján (https://wiki.debian.org/Firmware#Firmware_during_the_installation) ki kell csomagolni. gondolom a deb csomagnak kellene ott lenni.

Üdv!

Igen, és én úgy tudom, hogy nem kell kicsomagolni a file-t.
Üdv!