2016.10.20. 7:42 keltezéssel, Attila Kovács írta:
Van ugyan proxy, de az még nem szűri a forgalmat. Ettől függetlenül kikapcsoltam, de úgy sem jöttek be ezek az oldalak.
arp-t néztem, az jó, route-ot is néztem, az is jó.

Ok nem szűr a proxy, de keresztülmegy a proxy-n a forgalom? A squid konfigjában be lehet állítani dns szerverre vonatkozó dolgokat (emlékeim szerint).
Nem látom, hogy mi köze van az arp-nek a problémához.
Szerintem szinte biztos, hogy névfeloldási, route, vagy proxy probléma lesz, és a ti szervereteken.

Keresztülmenni keresztül megy, főleg, mivel egy azon szerveren van, de korlátozás nincs benne, eddig ment, és volt, hogy ki is kapcsoltam, és akkor se jöttek be ezek az oldalak. Én is névfeloldási gondra gyanakszom, csak nem tudom hol kéne még megnéznem......
Az arp-nek nem valószínű, hogy sok, csak csináltam egy ilyen ellenőrzést is.

--
Kovács Attila
sysadmin