Hali,
névfeloldási gondra gyanakszol... IP-vel sem elérhetőek az oldalak?

IP-vel sem jön be semmi.

2016. október 20. 9:39 Attila Kovács írta, <sysad...@jezsu.hu <mailto:sysad...@jezsu.hu>>:

        2016.10.20. 9 <tel:2016.10.20.%209>:12 keltezéssel, Attila
        Kovács írta:

            Keresztülmenni keresztül megy, főleg, mivel egy azon
            szerveren van, de korlátozás nincs benne, eddig ment, és
            volt, hogy ki is kapcsoltam, és akkor se jöttek be ezek az
            oldalak.
            Én is névfeloldási gondra gyanakszom, csak nem tudom hol
            kéne még megnéznem......
            Az arp-nek nem valószínű, hogy sok, csak csináltam egy
            ilyen ellenőrzést is.

        Mit is jelent az pontosan, hogy ne jönnek be az oldalak?
        Milyen hibaüzenetet kapsz? Vagy csak kapsz egy üres oldalt, ha
        igen akkor megnézve az oldal forrását mit látsz?

    Még üres oldal se jön be. Most. Korábban időtúllépéses hibaüzenet
    volt.

--
Kovács Attila
sysadmin