Nagyobb időráfordítással járó munka nem jön szóba. Nálunk túlnőtt 1rg-n a
hálózat / gépszám.
Ahogy Ádám írta közel sem a tökéletest keresem mert nincs, ezzel tisztában
vagyok, cél az optimális megoldás alábbi feltételekkel. 1 sulixerver
TP-link WA-901nd (van openwrt lehetőség)
Egyelőre a gyári progival volt a legidőhatékonyabb.

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu <http://constantinum.hu>*