Sziasztok!

Munkahelyet váltottam, immáron klikkesként de Ped életpályás NOKS-osként húzom az igát 1 intézményben.

Itt viszont eléggé káoszos a hálózati és Wifi helyzet. Régebben a Wifi analyzert használtam androidon, de azt meg év elején letettem és almára váltottam, illetve van egy privát Lumia 930-om is. Tudtok ajánlani valamelyikre valami jó progit ami tudja amit a wifi analyzer? Még akár pénzt is adnák érte ha nagyon megtetszik. Saját zsebből, szóval szolídan :) Esetleg PC-re is, de kényelmesebb volna nem laptoppal szaladgálni. A sulinak tabletje nincs, így az sem opció.

Zsolt