9? Akkor nézd meg (újra) a routered beállításait:
milyen 802.11-es szabvány szerinti az üzemmód, mi a csatorna, a sávszélesség, a teljesítmény...?
Na, az inSSIDer trapéza grafikusan pont ezeket a beállításokat mutatja.

Nem vagyok szakember, a program első blikkre megtetszett.
Ha egy adott terület feltérképezésre, dokumentálására használjuk a inssider-t,
akkor nevezzünk ki egy, és csak egy eszközt "műszernek".
Az így begyűjtöttek nem tekinthetőek abszolút adatnak,
hiszen rendszerünk nem egy hitelesített mérőműszer, de nagy segítség.

ÜDVF

ha szifonra nem talalsz programot, akkor laposra: inssider

Kipróbáltam itthon z inssiddert. A grafikon elég fura. Pl. az én routeremnél ami a 9-es csatornán van trapéz alakúan mutatja a 3 és 11-es csatornánál vann a két szára lent, meredeken felmegy, mert még el sem éri a 4-et meg a
10-es sem. És lapos az egész. Tiszta fura.

Zsolt

Links:
------
[2] http://www.szag.hu/illemtan.html