A legutóbbi tiop-os smart táblával van gondom (sb480).

Félrehord az egyik.
De NEM tudom KALIBRÁLNI!

Működik a tollal, lehet vele navigálni, meg rajzolni is. (notebook-on kívül
is)
De valamiért nem pontos és kalibrálni kéne.
Amikor elindítom a tájolást kb 2-t villan az első pont aztán nem csinál
semmit.
Pedig azt írja nyomjam addig míg villog!?

Amikor az eszközkezelőben nézem minden jól működik a saját tesztje szerint.

Megnéztem a másikat is, (az igaz, hogy pontos), de azt sem tudom kalibrálni
= ugyanez.

A smart ink nincs fenn, de attól még kéne mennie nem?
Egyébként az educatiótól a CD-n adott smart van fenn full telepítésben.

Ez mi lehet?

Vagy csak én csinálok valamit rosszul???

Előre is köszi!