*Zoltán Kurucz írta:*

msconfig / auto indítás résznél az összes szolgáltatása indul a géppel?
projektor pontosan be van lőve?

2017. január 13. 9:12 Pasztor Birka írta, <ba198001 at gmail.com

>* A legutóbbi tiop-os smart táblával van gondom (sb480).
*>>* Félrehord az egyik.
*>* De NEM tudom KALIBRÁLNI!
*>>* Működik a tollal, lehet vele navigálni, meg rajzolni is. (notebook-on
*>* kívül is)
*>* De valamiért nem pontos és kalibrálni kéne.
*>* Amikor elindítom a tájolást kb 2-t villan az első pont aztán nem csinál
*>* semmit.
*>* Pedig azt írja nyomjam addig míg villog!?
*>>* Amikor az eszközkezelőben nézem minden jól működik a saját tesztje szerint.
*>>* Megnéztem a másikat is, (az igaz, hogy pontos), de azt sem tudom
*>* kalibrálni = ugyanez.
*>>* A smart ink nincs fenn, de attól még kéne mennie nem?
*>* Egyébként az educatiótól a CD-n adott smart van fenn full telepítésben.
*>>* Ez mi lehet?
*>>* Vagy csak én csinálok valamit rosszul???
*>>* Előre is köszi!*