Szia!

Nálunk sem több a sebesség vpn-en keresztül ugyanezen routertípussal.
Én a netes forgalmat a upc felé irányítom (ez niif vpn nélküli forgalom) és csak amihez feltétlen kell a vpn, azt használom a niif-es vpn-el. (levelezés, kms, stb) A upc(250/25) és nálunk a tartalék net, ami digi (100/50) load balance-ban van és így 350/70 az elérhető sávszél, ha mindkét net jó. :)
Mindezt egy licenszes x86 level4 mikrotikkel csináltam egy pc-ből.

Üdv!