Sziasztok!

Nem ismerem a két szolgáltató (Telekom, UPC) esetén a Telekom-NIIF és a UPC-NIIF bérelt vonal megvalósításának a módját, de annyira eltérő lenne, hogy ilyen nagy sávszélesség veszteséget eredményez? Nálunk Telekom van 50/5 Mbps, és nálam még van egy + szerver, amelyik NAT-ol a belső hálózatból, és így is 50/5 körüli, vagy a feletti értékeket mérek, belső gépről is.

Veres Sándor