>Szerintem túl nagy a csomagvesztés.
>Utoljára akkor szűnt az ilyen hiba amikor megnövelték a TCP kapcsolatkísérletek számát.
>Máshol nem tapasztaltatok ilyet?

Szia!
A cisco router egyik portjába direktbe kösd be a géped és nézd meg úgy is. Ha van frissen telepített gép, azzal teszteld a felesleges körök elkerülése végett. (esetleg live linux bootolása a gépen) Ha upc a szolgáltató, akkor össze tudod hasonlítani a upc modem portján lévő nem VPN-es nettel is, ha odakötöd a gépet. (nálunk ez így működik, máshol nem biztos) A csomagvesztést ellenőrizd le, hogy tényleg az e a baj. >>> legegyszerűbb, hogy indíts el egy webrádiót és hallgasd nem akadozik e (persze nem ez a tökéletes módja a tesztelésnek :D:D) Nálunk a mikrotiken tudom monitorozni az egyidejűleg létrehozott tcp kapcsolódások számát (is). >>> Ha tudsz ilyet monitorozni, nézd meg mennyinél tartotok átlagban.

Itt nincs ilyen "akadozós F5"probléma.
A két netünk load-balanceban van mikrotikkel megoldva.(upc+digi)