Szerintem a "Generic Bluetooth Adapter" nem tud hangot átvinni.

Pl itt látható
http://blackberry-leap.berrydoc.net/hu/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sok/kapcsolatok/bluetooth-kapcsolatok/t%C3%A1mogatott-bluetooth-profilok-%C3%A9s-szolg%C3%A1ltat%C3%A1sok/
Hogy milyen sokféle "profil"-t használ a bluetooth.

A Generic Bluetooth Adapter lehet nem ismeri a HFP kihangosító profil-t