Az archívum kedvéért: a gond az, hogy HIHETETLENÜL ostoba vagyok.

Véletlenül úgy próbáltam meg csatlakoztatni, hogy ott volt a gép mellett
közvetlenül (előzőleg kb. 50 cm-re volt a kezemben), és láss csodát
csatlakozott. Viszont a vétel hihetetlenül rossz volt, 10 cm-re a géptől már
szakadozott a hang, míg a laptopra csatlakozva még a konyhában is jó volt, ergo
a gond a gépem BT szignáljával volt. Ekkor esett le, hogy van a PC-nek 2 db
antennája (ez egy mini PC), amit nem szereltem fel, mert a wifit kikapcsoltam,
BT-t eddig nem használtam.

Felcsavartam a két antennát és láss csodát, boldog tulajdonosa vagyok egy
MŰKÖDŐ BT fejhallgatónak. Két nap szenvedés és kb. 50 szoftver/driver
telepítése/leszedése után. Csak némi ált. iskolás fizika és pici logikus
gondolkodás kellett volna...

Olcsó cucchoz képest egész jó a hangja. Jó, nem egy Senheiser, de úgyis
oktatóvideókhoz akartam használni, nem Mozartot hallgatni.

Holnap működésre bírom a beépített mikrofont is...

Tárgy: Re: [Techinfo] Bluetooth fejhallgató Windows 10 párosítva de nem
csatlakozik

Szerintem a "Generic Bluetooth Adapter" nem tud hangot átvinni.

Pl itt látható
http://blackberry-leap.berrydoc.net/hu/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sok/kapcsolatok/bluetooth-kapcsolatok/t%C3%A1mogatott-bluetooth-profilok-%C3%A9s-szolg%C3%A1ltat%C3%A1sok/
Hogy milyen sokféle "profil"-t használ a bluetooth.