Sziasztok!

Közben ezerrel keresgéltem és nekem az a gyanús, hogy ez csak Win10 és Win8
esetén
fordul elő, nem lehet, hogy lekapcsoláskor a Windows nem szabadítja fel az IP-t
a "Gyors
rendszerindítás" miatt?
> ha a problema az, hogy nem ugyanaz az ip, akkor javaslom, vedd elo a
> multkori eloadasom foliait, ahol erre mutattam megoldast: hogyan lehet
> ugyanazt az IP cimet kiosztani ugyanarra a folrdajzi helyre fuggetlenul
> a konkret geptol.
Igen, ebben leledzik a probléma, ugyanis a nethez való hozzáférés IP alapján
van
engedélyezve/korlátozva (akinek órája van, nem netezhet).
Tudnál ehhez a fóliához linket adni esetleg?

Köszi, üdv:
                TT