Tisztelt Tagok!

Van egy olyan problémám, ami elég furcsa, szóval adott egy Sulinetes
eduroam pályázat keretében kapott AP, ami majdnem 1 évig tökéletesen
működött, kb. 2 hónapja produkálta először azt a hibát, hogy el lehet érni
az eduroam alapértelmezett wifi-jét, illetve az általam létrehozott wifi-t
is, de csak korlátozott kapcsolat jön létre.
Valahogy megoldottam, hogy működjön ismét, de 1-1,5 hónap üzem után megint
visszatért ugyanaz a probléma.
A topológia így nézne ki:
Sulinetes rack szekrényben található Cisco 892 FSP router- ből megy egy
kábel (1m) a Catalyst 2950-es switchbe, onnan megy tovább egy kábel (70m)
egy HP 2530 24G Menedzselhető switch-be, onnan megy tovább egy kábel (60m)
egy Edimax Fast ethernet switchbe, onna pedig egy kábel (40m) a már
említett eduroam-os AP-ba.
Elég nagy épület és nagy távolságokat kell áthidalnunk, hogy mindenhova
jusson internet elérés. Eddig ez a hálózat így működött.
Tudom, hogy elvileg közvetlenül a cisco 892 fsp routerbe kellene kötni
ezeket az AP-kat, de egyenlőre nincs más megoldás.
Előre is köszönöm, ha valakinek van valami ötlete, hogy mit kezdjek ezzel a
problémával!

Tisztelettel:
Tar István