A HP switcheket én web-en keresztül szoktam konfigurálni.
A gyári alapbeállítás az hogy csak VLAN1 van konfigurálva, és az összes port "untagged" tagja a VLAN1-nek.
Így semilyen "tagged" VLAN keretet nem továbít.
Így a konfigurációban fel kell venni egy VLAN13-at, és az uplink portot, és azt amire az AP van csatlakoztatva, hozzá kell adni a VLAN13-hoz, mint "tagged" port. Vagyis ez a 2 port legyen untagged tagja a VLAN1 nek, és tagged tagja a VLAN13-nak.