Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Ferenc Bodnár <bferenc2...@gmail.com>
Elküldve: 2017. február 15. 14:48:36
Címzett: techinfo
Tárgy: [Techinfo] Hangszóró kimenet

Sziasztok!

Érdekes problémába ütköztem. Asztali PC elején lévő hangszóró kimenet nem
működik. Eddig nem akarták használni ezért nem derült ki. A hátlapon lévő
hangszóró kimenet gond nélkül megy. Az elől lévő észre sem veszi, hogy
csatlakoztatva lett hozzá valami. A mellette lévő USB helyek gond nélkül
működnek. Az eszközkezelőben nincs ismeretlen eszköz. OPrendszertől független,
mert XP-s, Win7-es, Win8.1-es gépen is előjön. Az illesztőprogramok a gyártó
honlapjáról, vagy a kapott telepítő CD-ről valók.
Valahol az OPrendszeren belül kell valamit engedélyeznem, hogy működjenek?
Érintkezési problémát ennyi gépnél egyszerre nem tartok valószínűnek.

A megoldásjavaslatokat előre is köszönöm.

Feri