Hello!

Szeretném elmondani miképpen jártam az eduroam használatával.

A dashboard-on beallitottam, s minden ok volt. Tudtam a 3 sulinetes intezmenyben is csatlakozni az eduroam-hoz.

A mult heten a Szegedi Egyetemen voltam, s csatlakozni akartam az ottani eduroam-hoz.

Meglepetésként ért, hogy azonositasi hibát kaptam.

Azt hittem minden eduroam ponthoz lehetseges csatlakozni.

Jelentettem a "hibat" a sulinet-nek, ahol ma kozoltek velem, hogy a Szegedi Egyetem sajat hataskorben uzemelteti az eduroam-ot, igy forduljak hozzajuk.

Amit persze nem tudok megtenni, mert semmilyen jogviszonyban nem allok veluk.

A lenyeg, hogy ne szamitsatok ra, hogy mindenutt mukodni fog az aduroam-os wifi csatlakozas, ahol van eduroam.

:(

--
Tisztelettel:
Molnar Peter