> On 2017. Apr 26., at 11:58, Molnar Peter <moln...@afg.hu> wrote:
>
> Azt hittem minden eduroam ponthoz lehetseges csatlakozni.

Illene.

> Jelentettem a "hibat" a sulinet-nek, ahol ma kozoltek velem, hogy a Szegedi
> Egyetem sajat hataskorben uzemelteti az eduroam-ot, igy forduljak hozzajuk.

Szerintem hülyeséget mondtak: eduroam relációban nincs olyan, hogy saját
hatáskör. Az aktuális szegedi eduroam AP veled elvileg csak annyit
foglalkozott, hogy megnézte, mi az intézményazonosítód (mi van a @ után), ha
nem saját, azaz nem SZTE-s, akkor tovább lökte a radius fában. Ha ez nem
történt meg, az valóban a szegediek hibája, de én elsőre a sulinetes
radius/ldap logokat nézetném meg, hogy mi volt az oka az elutasításnak;
eljutott-e egyáltalán a kérés a sulinetig.

--
Frank Tamás