usb 3.0 verzióban:
http://www.dlink.com/hu/hu/products/dub-1340-4-port-superspeed-usb-3-hub

2017. 06. 28. 7:02 keltezéssel, Sándor Fehér írta:
>Inkább nem szeretném ha elromlana, mert akkor is én lennék hibáztatva. Ki tudja mióta használja már ezt a vackot, az elődöm meg ilyenről (meg sok másról is) hallgatott. Ezért ilyen hihetetlen neki, mert még ezzel csak én jöttem. Ha figyelmeztetted az illetőt, akkor miért lennél hibás? Ha ez így megy nálatok, akkor ez nagy probléma. Elvégre te vagy a szakember és ha nem hallgatnak rád, akkor kell nekik egy kis észhez térítés. Add írásba a mondanivalódat és ha bekövetkezik a baj semmiféle felelősség nem fog terhelni hivatalosan sem.

A problémát viszont megoldhatod aktív usb hub-al, de olyat keress ami tud LEGALÁBB 2A áramerősséget. pl: http://us.dlink.com/products/connect/7-port-usb-2-hub/ A linkelt eszköz csak usb 2.0 kompatibilis. Megfontolandó már az USB 3.0. A hdd-t a gyári rövid kábellel csatlakoztasd a hubhoz az asztalon. A hub és pc közé pedig 3 rétegben árnyékolt minőségi usb kábel kell, de az jó lesz amit adnak majd a dlink-hez. ( 0,5 méter szokott lenni)

Olcsóbb szarokkal nehogy kísérletezz mert, akkor viszont tényleg te leszel a hibás, ha probléma lesz vele.