2017. 08. 08. 10:07 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Sziasztok!

Ugyan már beszéltem az asc-vel, de megerősítést kérnék.

Az egyik titkári gépünk még xp-vel ment, cseréljük, az új vason w10-lenne.
Azt mondták, ehhez frissítést kell venni...
Csak ha két évnél régebben fizettél utoljára.
Illetve, hogy ha frissítem a w10-et, akkor az megpiszkálja az asc-t és jó esetben wehetem újra. Valakinek van tapasztalata w10 asc párossal? xml export modul is felkerülne...

Azt javasolják, használjam w7 vagy 8.1-el, létezik ilyen 2017-ben, hogy nem minden ok 10-en?
Nekem tavaly nyár óta megy Win 10-en, és nincs semmi panaszom.
Egyszer csinált olyat egy nagyobb Win10-es frissítés, hogy utána az aSc úgy érezte, mintha újratelepítettem volna. Ilyenkor a két évnél nem régebbi regisztrációs kódtól simán megnyugszik. Viszont az xml export kód (mivel az konkrét telepítéshez kötött) újra igényelendő. A két éves regisztrációs periódusban ez természetesen ingyenes, csak ilyenkor Mikola úrból elő szokott jönni Win10 ellenessége, de nekem még mindig küldött új xml export kódot.

Üdv,

Előre is köszönöm a tapasztalatokat...

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*

Helfrich Zoltán (+36 20 823 2840)
Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium (OM az.: 100565)
1024 Budapest, Ady E. u. 3. (+36 1 316 3818)