Szia!

Ha van érvényes licenced miért kellene új?! Annyi gépedre telepíted
amennyire akarod, a szerződés időtartama alatt. (Multi-license for all
school's computers)

Én a exportos licencet egy win7 virtuális gépen állítottam be. Ezt csak
akkor indítom el, ha épp export kell. Nem dolgozunk, netezünk rajta. Ha nem
kell, vasat, erőforrást nem fogyaszt. Ha a hosztot cserélni kell, akkor sem
történik semmi, átteszem az új gépre a .vhd-t és kész.

Üdv: VR