2017. augusztus 7. 15:48 Alaksza Balázs írta, <johnny1...@gmail.com>:

> 2017.08.07. 15:44 keltezéssel, Budapesti Ward Mária Ált Isk és Gimnázium,
> Rendszergazda írta:
>
> Az iskolai szerverünkben, a Hard Disk Sentinel szerint azonnal cserélni
> kell a winchestert, mert egyre szaporodnak rajta az olvasási hibák. A
> szerver típusa DELL PowerEdge T110, összesen négy lemez van benne. Az
> első kettőnél jelez hibát, ez a két lemez tükrözve van egymásra és két
> partícióra vannak osztva. A lemezek SAS csatlakozós, 1 TB-os Seagate HDD-k.
> A másik két lemez, nincs tükrözve, azokon is két partíció van egy nagyobb
> átnyúló és egy kisebb.

> [...]

De Attila azt írja, hogy mindkét lemeznél hibát jelez a Hard Disk Sentinel.
Ilyen esetben én félve venném ki akármelyik lemezt is. Ha az egyik rossz
diszk helyére betesz egy újat, akkor a szinkronizálás ideje alatt intenzív
igénybevételnek lesz kitéve a másik (szintén rossz) HDD, és mi van, ha pont
akkor elhalálozik?!

Veres Sándor