Az applock-ot nézegettem én is. A mentés tiszta sor, de egy factory reset
és visszaállítás is elvisz 20 percet.
Ismerve a kollégák többségét, sajnos hiába van tanári felügyelet, így
szinte naponta csinálhatnám a fenti műveletet.
Ha kitudod a makrós porgi nevét az szintén érdekelne...

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*