Nem pont ilyenek, de nalunk ehhez hasonloak vannak:

http://www.discountdisplays.co.uk/html/ipad-kiosk-stand.html

- kulccsal zarhato, nem nyithato, az allvany falhoz rogzitett
- a toltokabel folyamatosan csatlakoztatva, nincs hozzaferes
- a szoftveres reszet nem tudom, nem en foglalkoztam vele de gondolom ilyen gyerekzaras kiegeszitok vannak rajta.

hasonloakat amugy latni reptereken is kirakva (pl. heathrow-n a spotter toronyban van negy ipad kirakva, a flightradart lehet nezni rajtuk), illetve muzeumokban, tarlatoknal informacios pontokkent hasznaljak oket. mindegyik picit mas de egyformak olyan ertelemben, hogy rogzitett tokba zart tablet, permanens toltessel, szoftveres kiegeszitessel.

udv
adam