Sziasztok!

Office Professional Plus 2016 32bit-es verzióban megnyitottunk egy word
dokumentumot (docx) (szakmai program), amelyben több oldalon átnyúló
táblázatok vannak.
A táblázat egyes celláiban azonban nem jelennek meg bizonyos szövegrészek.
Ezekbe a cellákba bele sem tudok kattintani, ki se tudom jelölni, ha a
"Minden látszik" ikont bekapcsolom, akkor a cellában nem jelenik meg a kis
"tüskés kör" sem.

Ugyanezt a fájlt egy másik gépen megnyitva ugyanolyan 2016-os vagy 2010-es
verzióban, az érintett táblázatrészek látszanak.

A Word program címsorában a dokumentum fájlneve után a "[kompatibilis mód]"
szöveg látható a 2016-os és a 2010-es verzióban is, holott a fájl docx-es.

Mi lehet a probléma? Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Én arra gyanakszom, hogy LibreOfficeval, vagy az MS Office különböző
verzióival szerkesztették, majd mentették, de akkor miért látszik a
tartalom az egyik Office 2016-ban, a másikban meg nem?!

Veres Sándor