2017. szeptember 11. 10:34 Szalayné Tahy Zsuzsa írta, <sz...@infokatedra.hu>
:

> A kérdéses táblázatrészeken jelöld ki a cellákat és állítsd be a bekezdés
> tulajdonságait:
> behúzás
> térköz
> sorköz
> A betűtípust és betűszínt
>
> Utána mit látsz?

Eredmény ugyanaz.
Szeptember 11-én települt Office frissítés, érdekes módon a Telepített
programok között az látható, hogy az Office telepítésének dátuma szeptember
11, holott én kb márciusban telepítettem.

De a nagyobb probléma, hogy most már másik gépeken is jelentkezik a
probléma, ott szeptember 12-én jöttek a frissítések. Egyik problémás gépre
Office 2010-et telepítettem, abban tökéletesen megjelenik a táblázat
tartalma.
Egy másik gépen, ahol sem az Office 2010, sem a 2013 nem akart települni,
valamilyen komponens hiányára hivatkozva, visszaraktam a 2016-os verziót,
most egyelőre ott is megjelennek a táblázat tartalmi részei, de attól
tartok, hogy amint lefrissül az Office, a probléma újra jelentkezik.

Az Avastra is gyanakodtam, de azt eltávolítva is megmaradt a hibajelenség,
tehát 100%, hogy az Office frissítés okozza a problémát, a kérdés, hogy
miért csak nálunk jelentkezik a probléma.

Veres Sándor