+1 a Samsung EVO 850-re . Én is ilyet nyúzok otthon az asztali gépembe és a laptopomba is ilyen van.

Előtte OCZ is volt, de az nagyon TRÉ. Hamar beadta a kulcsot. Egy ismerős által garanciában samu-ra ( evo 850) cseréltettem.

A samu-k 2 évesek lesznek és jók nagyon. A wear out paraméterük is nagyon alacsony még.