Ezt én is tudom javasolni, nálunk is így zajlott, ajánlatok, majd a
szükséges papírok aláíratása többek között a szülőkkel is, utána
szerelés és figyelmeztető táblák kihelyezése a cég által.

Teljesen külön rendszeren üzemel, megfigyelés esetleges visszanézés,
monitoron, iskolatitkárnál, hozzáférés szabályzott.

Folyamatos üzemeltetési szerződés van rá, a jogszabályváltozás miatti
esetleges elvégzendő módosításokról tájékoztatást kell kell kapnunk és a
végrehajtásról az igazgató dönt.

Üdv.:
 Csaba

---