2018. 02. 13. 14:00 keltezéssel, Bagó István írta:

Április 8-án jó helyre tenni az X-et!
Amíg ez az oktatási irányítás van, ne várj semmi ésszerű intézkedést!

És a másik(akármelyik) párt honnan fogja tudni, hogy jobb lenne máshogy legyártani a bizonyítványokat? Politizálás helyett az OH felé kéne jeleznetek(azért nektek és nem nekem mert perpill nem dolgozom közoktatásban, csak elég közelről látom a gondokat), ráadásul tömegesen, hogy lássák, hogy ez probléma. Tudom mindenki az ellenkezőjét hiszi, de lehet változásokat elérni, csak hát aki nincs benne a témában közelről(márpedig aki dönt ebben az nincs) az nem tudja a kisujjából kiszívni az információkat, ha nincs reklamáció úgy értelmezi(megjegyzem jogosan), hogy ez így jó.
Igazából ez nem is igazán pénz kérdése, inkább csak elhatározás.

Mégis mit veszíthettek? 2 percet az életetekből amíg megírjátok az e-mailt....

--
Alaksza Balázs