On Wed, 14 Feb 2018 09:08:29 +0000, Bagó István wrote
> Nem, az az egész KEF egy agybaj.
> Nálunk még a 120 Ft-os 1000 mikró 16V-os kondit is ott akarták
> megvetetni!
 Normális helyen 100.000 Ft alatt még 3 árajánlat
> sem kell. 500.000 Ft alatt meg nem foglalkoznak a közbeszerzéssel.
>  Mondjuk felette sem kellene, ha a boltban olcsóbban megvehető
> ugyanaz a dolog!

Nem tudom, mi több, mint 10 éve oda tartozunk. (egyetem)
És idén tízezer forint alatti projektorkonzolt, jack hosszabbító kábeleket
simán meg lehetett venni anélkül is. A "főembernek" kellett a konzol kapcsán
írni emailt megjelölve az összeget, a tervezett beszerzési helyet (egy
webshop) és átment, kb. 1 nap átfutási idővel.

Egyébként most nem 100 és nem 500, hanem 200 ezer forint a bűvös határ.

Üdv: Fodor Zsolt